Mayıs 03, 2010

madem çok günah, oyunu sen bozuyosun.

İnsanı haydi eller havaya'ya sürükleyen bir teması var sanki bu şarkıların. Sadece o yüzden yazılmış, bestelenmiş, söylenmiş gibi. Duyduğumda illaki bir dans etme, bir yerimde duramama durumu, hadi olmadı oturduğum yerden eşlik etme durumu geliveriyor. Enerji doluveriyor insan-güne hazırsın, asla durmak yok, hızını kesme sakın gücün dorukta lallala en tatlı sabahlar çokokremle başlaar çokokrem-. Gerek binlerce dansöz olsun, gerek şeytan desin, gerekse bulamasın ayrılığa yalanı. Her yerde her anda coşup eğlendirebiliyor. En azından beni. Ama yok, ben herkesin içinde bu potansiyelin bulunduğuna inanıyorum. Sadece ortaya çıkarmak istemiyorlar nedense. Aklım almıyor halbuki. Ne güzel fırsatını buldun, eğlen. Başka ne diye geldik hayata sanki?

Demeden geçmeyeyim, 14 mayıs'ta konseri varmış Marmara Üniversitesi'nde. Saat 9.15'te.
74 liradan 30 liraya fiyatları uzanıyor gidiyor..

2 yorum:

  1. ımmhhh buldum nihayet be!:D Hg sana didreq oh bissürü de yazmışsın damla da biraz özense imrense diyorum..

    YanıtlaSil
  2. Hb sanada mıcırcık. Ahahah çok güzel oldu bu. Söyleyince böyle micir mıcır cıcır kıcır.. :p
    Bence de bence de yazmalı yazdırmalı. İmrenmek dedin de uuf karnım acıktı. ııımhmhmh.

    YanıtlaSil